hur ska det gå?

Idag har det varit en slö dag, hade två prov och på matten gick det bra. Satt i några timmar på photoshop lektionen, sen drog jag och tränade. Nu mår jag inte alls bra, inte gjort på hela dagen.. Suck. jag orkar inte mer.
Funderar starkt på att sluta med fotbollen, men hur ska jag klara det? Jag skulle inte klara det. Det är så grymt kul. Vad skulle jag göra de fyra kvällar i veckan som jag egentligen skulle träna? Nä, jag skulle bli rastlös. Jag skulle inte ha något att göra. Min sjukgymnast säger att jag ska fortsätta eftersom det inte ska hindra mig från att ha kul. Jag vill fortsätta men jag måste förmodligen sluta, det är går inte mer. Jag orkar inte må skit längre. Det känns som jag sviker mina vänner, att de tappar förtroendet om att jag vill vara med dom. Jag vill det, men min huvudvärk hindrar mig. Jag är yr i huvudet, mår illa, känner mig febrig, är trött, har huvudvärk. Men tro mig jag vill vara med er. Jag vill följa med på fest, men jag orkar inte. Att bara gå till skolan är jobbigt, jag orkar knappt det. Jag måste bli av med mina skuldkänslor för att jag inte är med er, jag ska bättra mig tjejer, jag lovar. Jaja, nog om att klaga. Hoppas du mår fint :) Kram
Du är bra, tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: izabella

bääääääääääääääst!

2010-02-14 @ 18:31:56
URL: http://givealifetotheimmortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0