visst finns det dagar som jag kan låtsas som förut

Min energi finns inte kvar, jag har tröttnat på att må dåligt. Att ha en smärta som sitter och trycker hela tiden är fruktansvärt jobbigt. Och den leder till så mycket annat, jag blir på dåligt humör, jag blir trött osv. Jag önskar bara att den kunde försvinna. Huvudvärk är oftast jobbigt att bara ha en gång ibland. Nu har jag även börjat få kramper eller något liknande i magen, det gör mig ännu mer orolig till att det faktiskt är något fel. Jag vill bara ha ett slut på det här, det viktigaste för mig är att mina vänner mår bra och det känns som om jag inte kan bry mig lika mycket längre.
Jag har funderat på att sluta fotbollen, men jag har ett underbart lag och det är just nu som roligast och jag vill verkligen inte sluta, jag skulle inte klara det. Jag skulle få panik av att inte träna, och jag skulle inte bli på bättre humör. Men efter träningar eller matcher mår jag riktigt dåligt, då vill jag nästan ta livet av mig. Och dagen efter är också ofta jobbig. Jag orkar verkligen inte mer och jag gör vad som helst för att det ska bli bra igen.

Kommentarer
Postat av: DIN VÄN

Du är så bra och jag gillar inte att du mår dåligt 24/7!! :(((

2010-04-17 @ 13:13:10
URL: http://givealifetotheimmortal.blogg.se/
Postat av: rebecca

Johanna stumpan! Jag vill inte du mår dåligt och att du slutar med fotbollen det är ju där man träffar dig. Men tycker vi ska träffas en dag snart och göra god mat och må härligt en kväll snart s¨vi glömmer lite huvudvärk! :) De måste hitta ngt fel nu innan jag mår går av! <3

2010-04-19 @ 20:17:01
URL: http://fineday.blogg.se/
Postat av: rebecca

Aah, i tisdags var det hård träning och jag trodde mitt huvud skulle sprängas när vi spelade sen därför jag var så himla aktiv, eller inte... Du får säga när du kan då, johanna :) <3

2010-04-22 @ 08:59:02
URL: http://fineday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0