22 januari

Vi skulle egentligen åkt till örebro i helgen, myst med familjen, gått ut och ätit, besökt badhotellet osv, men en som skulle med blev sjuk så vi ställde in det. Så nu sitter jag här hemma, pluggar, för det behöver jag. Har ett fotoprov i veckan, som jag vill prestera bra på. Senare ska vi nog hitta på något med mor, eller hon ville det iallafall, får se hur det blir. Jag mår inte toppen, har huvudvärk, så tog en tablett som jag fick av doktorn igår, än har den inte verkat, men det kanske tar flera timmar innan den gör det!? ingen aning.. ikväll får vi se vad som händer, antingen tjejerna, eller bara vara hemma med familjen, tror jag kan behöva båda två.. frågan är vilket som är rätt. Jag mår nämligen bara sämre nu för tiden. Imorgon ska jag träffa Siri, Linda och Morgan, och även plugga. Det var min helg det. Roligt oså. Ha det fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0