Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting

Är fruktansvärt trött, hela tiden. Så undrar lite vad felet är. Ska prata med sjukgymnasten på mitt nästa besök i nästa vecka. Denna veckan håller vi på med något projekt i skolan, och det går väl framåt. Ska vara klart på torsdag och idag har vi filmat och fotat på tennisklubben i Borås. Imorgon ska vi och fota hockey, och någon handikappsaktivitet. Sen blir det att klippa och klistra hela eftermiddagen. Annars händer ingenting just nu, imorgon ska jag sova hos min far tror jag. Så jag får hjälp med min matte, och historia, och allt annat som behövs ha hjälp med. Skriva in mig på körskolan borde jag göra också.. hehe. Nu ska jag lägga mig ner igen. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0