Cupcakes

Idag mår jag bättre, fryser som en kalv eller någonting i den stilen. Och har väl lite feber men det kan man väl få bort tills imorgon. Jag är grymt sugen på att baka, ska nog baka lite cupcakes, var längesedan nu.. Men så tråkigt att baka själv, och emma vill inte. Eller jag tror inte att hon vill iallafall. Ska ta och göra muffins nu, så får vi se om det blir mer eller om det stannar där. Imorgon ska jag ut på fotorunda tror jag, blev ingenting idag eftersom jag inte mådde helt okej. :)

Kommentarer
Postat av: ??????????? ???????

Recept??

Har alltid velat göra cupcakes men hittar inget bra recept ? Vill du lägga ut de på din blogg?

2010-11-06 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0