.

Sitter i skolan, har ont i ryggen och min vader som fan! .. och min fot är blå.
Ska snart till doktorn, eller ah ska vara där tre. Så sitter i skolan och gör klart lite läxor oså.
Min novell är strax klar för den har jag helt glömt av. Sedan bör jag nog göra lite samhäll och mediakunksap också.

Matchen igår gick bra tills sista minuten. Domaren hade ju ingen koll över huvudtaget. Sånt är tråkigt men vi tar dom nästa gång på hemmaplan.

Träning ikväll ska bli skönt. Tror jag. Blir nog en hård träning. jaja, hejdå

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hemma sen, ingen chans! Du inte konstigt du var så taggad inför match :D du STARTADE ju!

2010-05-04 @ 16:38:58
URL: http://fineday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0