vad ska det bli av mig?

Panik.
Stressad.
Huvudvärk.
Jag är sjukt stressad. Har en inlämning imorgon, som ska vara på minst två sidor. Jag kommer inte längre än en. Jag får panik. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Så nu har jag tagit mig en paus en stund för jag var tvungen att äta, röra på mig efter att ha suttit sen jag kom hem vid tio i fem. Jag har väldigt ont i rumpan. Har nämligen skrivit en bokrecension och gjort min engelska  också. Egentligen borde jag göra den engelska grammatiken också, men jag får förklara för Caroline att jag haft massor att göra..
Känns som om ingenting går bra nu för tiden. Gillar inte detta. Måste egentligen återgå till pluggandet. Men känner att om jag fortsätter med det kommer jag att bli galen!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: Jodu Johanna det gick finfint men det tog sån jävla tid för de hade gjort dubbelbokningar hela gårdagen, vilket var mindre skoj du. Du är nog minst lika bra! haha

2010-02-01 @ 13:25:52
URL: http://fineday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0