jag hörde din röst på en ödslig kyrkogård

jag stör mig så på att jag känner att jag har feber, jag svettas, fryser och är hängig oså precis som när jag brukar ha feber, men jag har inte feber, vilket är positivit. Men det är jobbigt att känna så liksom.
Idag har jag varit i skolan, hade en photoshop lektion. treeevligt.
när jag kom hem följde jag med bella hem en sväng. låg mest i soffan och lyssnade på när de pratade, var så sjukt trött. vi åt lite lax sen gick jag hem. där jag åt lite kebab. nu har jag tagit mig en cupcake och ska snart sätta mig i ett fotbad och sen sova. underbart.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad är du avensjuk på johanna :o

2010-01-16 @ 16:17:14
URL: http://fineday.blogg.se/
Postat av: rebecca

Johanna du förstår inte! Det var de sämsta jag vart med om! Fy skämms! Därför gömmer jag mig nu till ute säsongen!

2010-01-17 @ 21:35:45
URL: http://fineday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0