I'd like to make myself believe

Godmorgon!
Nu har vi beställt biljetter till farmor och farfar. Så dit åker jag över sportlovet, ska umgås med mina kusiner, leka i snön, åka snowboard, och självklart umgås med min farmor och farfar. De är saknade. Såhär ska jag åka oftare. Kanske redan på påsklovet? Det ska jag kolla upp, vore mysigt.
Igår kväll la jag mig vid halv åtta, vilket var väldigt skönt. Hade fruktansvärd huvudvärk och mådde jätteilla.Trodde jag skulle sovit bort det de tolv timmar jag sov, men nej. Huvudvärken finns där fortfarande. Den sitter där inne och spränger så får se hur det blir med träning ikväll. Kan bli jobbigt eftersom jag knappt orkat stå på benen.. Får se helt enkelt.
Nu ska jag iallafall snart iväg och fixa till håret. Lite nya slingor och en halv cm kortare. Vill ha lååångt hår! :D
Fick förövrigt min pippitröja igår, fin! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha bra, en dag nu sen i vår kanske? Vore mysigt!

2010-02-02 @ 12:44:56
URL: http://fineday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0