I will follow you into the dark

Jag har väl hamnat i en klass jag inte riktigt vet om jag trivs i,
men om det inte finns några möjligheter till att jag kan byta så
ska jag klara dessa tre åren, det är en linje jag vill gå och jag har min
Bella som jag strax ska ringa. Jag är riktigt trött som jag varit det sista..
fotbollen går bra, och jag lever. Min huvudvärk finns kvar och jag hoppas
snart på en riktigt behandling så att den försvinner. Typ operera bort den eller
något. Jag vet inte riktigt varför jag bara skriver, undra om det är första gången!?
Nu ska jag bort på träning

Veckans låt: 21 guns

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdu? :/ vad ska du byta till isåfall då?

2009-08-21 @ 18:22:14
Postat av: izabella

älskar 21 guns och älskar dig min vän! <3

2009-08-21 @ 22:17:48
URL: http://awrittenstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0